Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Helena Johansson - 11 januari 2009 23:37



Klev upp tidigt imorse ( för att vara mig ). Alltså redan klockan nio! :O Och varför gjorde jag det? Jo för att åka och möta upp Ida-Marie och vandra bort till Nordic för att kika fotboll med Lina och Isabelle. Blev kvar där nästan hela dagen och dom borde verkligen göra nått åt sittplatserna för dom är verkligen inte gjorda för att sitta på nån längre tid, rumpan domnar efter en kvart för sjutton! :O


Efter Nordic fick jag skjuts av Isa och Olle ner till Hemmakväll där jag mötte Alex. Vi hyrde film sen åkte vi till honom..såg en film som jag faktiskt var ganska säker på att jag hade sett, men hör och häpna så hade jag fel ^^


Men kom iaf nyss hem och nu blir det sängen bums! Sjukt att man blir trött av att inte göra nånting alls på dagarna :P


Nattinatt!



_________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards