Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Helena Johansson - 8 januari 2009 18:24



Blev väckt imorse av att telefonen ringde, lät nog otroligt borta när jag svarade, fattade knappt att det ringde ^^ ...så blev ju jobb idag med. Men jag klagar inte :)

 Klädde av julgranen idag .. och precis när jag var färdig och hade knölat in den i förrådet + kände mig nöjd och glad, så får jag höra att jag inte alls skulle ha tagit bort granen för dom skulle ha julgransplundring. Mh kul! Så jag hade inget annat val än att klä julgranen IGEN... Märkte även då att sätta i ljusslingan inte var min grej men wtf, dom får nöja sig med det när dom säger olika saker åt mig hela tiden ^^

Men om man ska se på det hela positivt så hade jag iaf nånting att göra istället för att bara sitta och stirra in i väggen ;)


Säkert jobb imorn med ..

Men om det inte blir jobb så blir det definitivt Charm med Ida-Marie :]



__________________


// helena


It's like wishing for rain as I stand in the desert

Ovido - Quiz & Flashcards