Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Helena Johansson - 30 augusti 2009 16:26


Kom hem från Birsta för ett tag sen. Var som vanligt mycket trevligt med fröken Jezek :) Blev sallad på Charm nästan på en gång vi kom dit för jag var så otroligt hungrig :P Och like always fick Isabelle resterna när jag inte orkade mer, haha! Blir alltid billigt för henne när hon är med mig :]

Efter Charm gick vi runt och kikade lite och småshoppade lite. Jag köpte bla presenter till min älskling som fyller år imorn, han blir gammgubbe. Skönt, då behöver jag inte känna mig som en gammtant längre ;)



____________________________


// helena

Av Helena Johansson - 30 augusti 2009 10:51


Idag väntar en dag med Isabelle. Tror vi tar en sväng på stan som förra söndagen. Jag blev iaf dödligt sugen på en cheese nu, haha!


Och idag flyttar Ida-Marie! Gud så sorgligt :( ... men som sagt man får ju tänka det som att det är bara till Umeå och inte till världens ände! Och att det går att hälsa på och att hon kan komma hem ibland :) ..Så, nu har jag pepptalkat mig själv lite så nu känns allt mkt bättre! :D ..??



Nä, dags att klä på sig nu och sminka sig lite så man hinner med sig  :)




_________________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards