Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Helena Johansson - 23 augusti 2009 23:55



Min kväll har spenderats lite på Essviksvallen och sedan resten hos Lina med henne och Robin :) Vi har ätit gurka med dipp och massa annat gott:]


Nä imorn väntar körlektion så nu blir det sängen. GoodNight!



___________________________



Ord säger mig ingenting när handlingen är det som betyder mest..




Av Helena Johansson - 23 augusti 2009 17:25



Idag har jag varit och spanat runt med Isabelle på stan en stund, blev så klart fika med, mums! :]

Efter stan åkte jag hem och åt, sen övningskörning. Måste ju vara förberedd inför morgondagen när jag har min första körlektion, uhuu! Men det kommer nog gå gallant!...I hope :o


Ska snart ta mitt pick och pack och bege mig mot Köpmangatan för lite chill och sleep over :)




__________________________________


// helena 



blääääääää på dig :(

Ovido - Quiz & Flashcards