Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Helena Johansson - 18 augusti 2009 21:01


NU är det fixat, min första körlektion är på måndag! Nu gäller det att köra så mkt som möjligt hemma så det blir så lite körlektioner som möjligt. Men nu fan ska jag ta tag i det här!!!! Kommer gå som en dans :]... Man kan ju hoppas...



___________________________


// helena


Känner mig otroligt lugn nu. Kanske är det bra? ..Kanske inte?



 


Av Helena Johansson - 18 augusti 2009 10:15


Godmorgon! 

Ligger i sängen nu men ska alldeles strax kliva upp och göra mig iordning. Funderar på att hinna med ett samtal till vårdcentralen också kanske. Det blir iaf en fika med I-M nu sen ska jag även knata iväg till körskolan och fixa så jag kan börja tuta och köra lite :) NU ska jag banne mig ha körkort! Och det ska jag ha innan jag flyr Sundsvall, punkt slut!



______________________________


// helena



Vissa dagar känns det så självklart, andra mindre...

Ovido - Quiz & Flashcards