Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Helena Johansson - 24 augusti 2009 21:35


 

"..Hold on! And reach for the sun
One by one, we change how we're living
Hold on! Cause it ain't over 'til it's over
Hold on! It's never too late
To change our faith, so don't you, let it go
Hold on! Cause it ain't over 'til it's over..

Av Helena Johansson - 24 augusti 2009 17:18


Är fortfarande hos Lina och hänger, blev en riktig slappdag idag. Får se om jag åker hem sedan eller blir kvar. Haha det här blir definitivt mitt andra hem nu.

Mkt bra place för fester innan utgång också, blir kanske en sån snart?;)



_________________________________


 //helena



Åååh ge mig den 3:e!




Av Helena Johansson - 24 augusti 2009 11:23


Sitter just nu hos Lina med henne och Ida-Marie och tar det lugnt med lite vardagligt snack om allt mellan himmel och jord :)


Har redan hunnit med att sprungit till körskolan, första körlektionen gick braaaa. 

Jag måste få klart mitt körkort innan 17:e oktober för då går mitt bevis om körkortstillstånd ut. Så nu är allt bokat och klart, lektioner, halkbana, teorin och uppkörningen, hihiiii! :o


Have a nice day! :D



______________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards