Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Helena Johansson - 2 augusti 2009 18:00


I fredagskväll åkte jag till Alex och vi for och hyrde film, Kenny Starfighter! ;D Men vi hann kanppt se halva filmen innan vi somnade:P

Lördag åkte jag hem när älskling började jobba och gjorde absolut ingenting. Sen klockan 21 slutade Alex och vi fick skjuts av min snälla bror tillbaka till Bydalen igen. Blev inte mkt då heller, såg tv sen blev det natten :)


Som ni ser, en väldigt lugn helg för min del, men skönt när man har gått och blivit lite småkrasslig.


Nu är Alex på väg till Luleå för att kolla läget och kika in i våran lägenhet. Gud jag har inte fattat att jag ska lämna Sundsvall och flytta till Luleå, Luleå av alla ställen liksom? Haha! Men vem vet jag kanske trivs asbra där även fast det är uppåt i landet och inte neråt :]



________________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards