Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Helena Johansson - 22 augusti 2009 18:27


..men jag klagar inte för det! Mysigt med regn och när det börjar bli höst :) 

Sov som en kratta inatt. Fick sms och samtal lite nu och då, uuh! Men det gjorde inte så mkt ^^ Halv fyra kom sista samtalet från älsklingen som för jämnan nu är ute och ränner i Luleå på nätterna.


Sov till kvart över elva imorse, vilket är mkt länge för att vara mig, men dock inte så konstigt när personer inte låter en sova på natten ;)


Idag har jag varit i Birsta med mamsen precis hela dagen. Alltid roligt med lite shopping :D Sen körde jag hem.


Ikväll antar jag att det blir lugnt. Har ändå ingen lust att vara ute och ränna när det regnar så jag ska nog mysa ner mig i soffan ikväll :)



_________________________


// helena



Om 1 vecka och 5 eller 6 dagar åker jag och hälsar på älskling i Luleå :) Mihi längtar så jag nästan dööör! <3

Ovido - Quiz & Flashcards