Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Helena Johansson - 19 augusti 2009 15:29


Ja vad har jag uträttat denna dag då? Ringt vårdcentralen, men dom hade inga tider så ska ringa nästa vecka igen. Postat ett brev, pluggat till körkortet och varit till posten för att lämna igen kläder och diverse.

Tänkte smyga in, så ingen skulle se mig och fråga om jag kunde jobba mer, men lyckades jag? Så fort jag kom innan för dörren tittade det fram ett glatt ansikte :"Men heeej!:)" Haha ja så gick det med det. Och sen blev jag ju såklart även tillfrågad om jag kunde hoppa in och jobba om det blev kort om folk. Jag tänkte "neeeeej" men svarade naturligtvis ja. Det är ju pengar och då ska man inte klaga!


Usch alla bara flyttar hit och dit nu. Om det inte är inom Sundsvall så är det från Sundsvall. Jag vill också flytta, från Sundsvall! Skulle ha flyttat jag med och hade verkligen ställt in mig på det, men så blev det icke.

Mina planer är nu att ta körkort sen får jag se vart jag känner för att flytta efter det, just nu känns allt osäkert. Men hur som helst så ska jag flytta från Sundsvall och innan våren...




_____________________________


// helena



What you got if you ain't got love?


Ovido - Quiz & Flashcards