Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Helena Johansson - 21 augusti 2009 19:20


Även om jag inte har nått jobb nu och varit ledig ett tag så är det ändå en speciell känsla när det blir fredag kväll, allt känns mkt mysigare och lugnare på nått vis. Just nu ligger jag i soffan med datorn på magen och kollar på tv med tända ljus och snart en popcornskål :) Precis som det ska vara en mörk och regnig fredagskväll.


Var ute och övningskörde en sväng nyss också. Måste säga att jag lär mig rätt snabbt. Känns att jag verkligen bestämt mig för att klara det den här gången. För den här gången ska jag inte lägga av, nu blir det körkort, punkt! 


Ha en trevlig kväll :)



_______________________________


// helena


Saknar en idiot som bor alldeles för långt bort från mig nu!

Av Helena Johansson - 21 augusti 2009 00:13


Sitter hos Lina i hennes nya lya med henne och Robin. Har flyttat och inhandlat grejor typ hela dagen :) Jag, Lina, Mirja och Patrik var huuuuur duktiga som helst förut när vi sprang upp och ner för alla trappor med alla kartonger och diverse ^^


Aja snart blir det väl till att sova antar jag, är dödstrrrrröött!




______________________________


// helena




Ovido - Quiz & Flashcards