Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Helena Johansson - 17 augusti 2009 20:05


Kom nyss hem nu. Har varit och övningskört! Gick faktiskt mkt bra, mkt bättre än förväntat. Kunde till och med starta i uppförsbacke, mehehe! :]


_______________________


// helena



Otroligt skön låt :)



Av Helena Johansson - 17 augusti 2009 12:02


Och jag är arbetslös! Kul, redan rastlös. När man har jobb vill man inte ha jobb men sen när man inte har jobb blir man så otroligt stillastående. Det finns inget att göra! Spec inte när alla andra jobbar, guuuuuuuuuuuuud!


Aja har iaf tagit tag i en del saker nu på morgonen, det är ju en start till nått iaf. 


Just nu i mitt liv måste jag verkligen ha tålamod, med det mesta. Men alla som känner mig vet att det absolut inte är min starka sida. Så hur detta går har jag ingen aning om. För mig ska gärna allt vara klappat och klart så fort som möjligt så jag inte börjar tänka för mkt. För att tänka brukar heller inte gå så bra för mig, haha! Jag tänker alldeles för mkt sen blir allt bara bajs. Men nån gång ska man väl kunna lära sig att göra någonting rätt? ...Vad det nu är som räknas som rätt och fel?




______________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards