Direktlänk till inlägg 17 december 2007

Helgen som var, lördag =)

Av Helena Johansson - 17 december 2007 17:55


Blev ju som sagt utgång på lördagen. Kvällen startades upp med att Lina, Ida-Marie och Jonatan kom till mig...och senare även Martin :)  Efter ett tag åkte vi ner till Bullis, lämnade av Jonatan där och begav oss ner mot stan. Väl där gick vi in en sväng på Irish och sen på Liquid. Men det var liksom inget drag nåntsans. Så jag föreslog att vi skulle åka till Max.

Lina stannade kvar med an old classmate, som inte mådde så värst vidare bra, stackarn ^^ Medan Ida-Marie, Martin och jag åkte till Max.

För att summera kvällen så var det kanske inte den bästa partykvällen, men i goda vänner sällskap är det alltid trevligt:) Tack för kvällen , my lovely friends!:)


_____________________________________




Lutricia McNeal - Ain't That Just The Way


He was a very special warm and gentle person
Who put in music in the world and spoken in rhyme
And it hurts me that I never really knew him
‘Cause all it would have taken was some time


You know he always seems to be there when I stumbled
And when mountains got too steep for me to climb
And it tears me up to think I never touched him
‘Cause all it would have taken was some time


Ain't that just the way that life goes
Down, down, down, down
Movin' way too fast or much too slow
I'm gettin' up, gettin' high, gettin' down
Gettin' no, no, nowhere
But not gettin' into someone I should know


Now he's in another place and I can't reach him
And I feel as though I'm guilty of a crime
I took all he had to give and gave him nothin'
And all it would have taken was some time


Ain't that just the way that life goes
Down, down, down, down
Movin' way too fast or much too slow
I'm gettin' up, gettin' high, gettin' down
Gettin' no, no, nowhere
But not gettin' into someone I should know......



_______________________________________



// helena

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Johansson - 19 februari 2010 14:32

Ja nu byter jag blogg. Känns som det är på tiden. Nu mer hittar ni mig på : http://helenaviktoriajohansson.blogg.se ______________________________ //helena ...

Av Helena Johansson - 18 februari 2010 12:15


Det här med att sitta och vänta är inte min grej, tur jag har Ida-Marie som väntar med mig. :] Have a nice daaay! Bilden har inget med blogginlägget att göra. Det är alltså INTE jag och Ida-Marie, utan Lina och jag! (nöjd så eller Ida...

Av Helena Johansson - 16 februari 2010 21:46


  Sjukt vad bodypumpen var jobbig idag! Här ligger en som kommer ha sjuk träningsvärk imorn iaf, haha. Tur jag inte ska göra så mkt mer krävande än att ta en fika på stan då :]   Har Linas lägenhet för mig själv såhär på kvällskvisten. Vet inte...

Av Helena Johansson - 16 februari 2010 15:34

Just nu har jag bara en sak i hjärnan. Min framtid. Vad jag ska söka den 15 mars. Vart jag ska söka. Dock känns en stad otroligt lockande, Göteborg. Jag var inne på att flytta dit förut, innan jag träffade han med stort H. Jag skulle ha tä...

Av Helena Johansson - 14 februari 2010 21:14

Det är konstigt det här..borde jag inte vara helt förstörd? Borde jag inte känna världens ångest? Borde jag inte ligga och gråta mig till söms varje kväll? Jo man kan ju tycka det.. Men det enda jag känner är ett stort lugn, lättnad och en otrolig...

Ovido - Quiz & Flashcards