Alla inlägg den 13 december 2007

Av Helena Johansson - 13 december 2007 15:01


Idag begick jag a very big mistake, jag tog inga långkallingar när jag skulle gå till skolan ! ;O Och det är ju en bit från mig i Haga till Hedbergska, så jaa jag kände av det rätt väl:P

Gick även och funderade på att OM jag nu ändå skulle lägga årets första vurpa nångång, så kunde det väl ändå ha blivit då. För vid det tillfället hade jag varken känsel  i rumpan eller låren, så det hade ju gjort varken till eller från om jag druttat. ^^


Var och såg på Luciatåget idag på skolan i aulan. Mkt fint, förutom att en del såg lite halvt svimmfärdiga ut :P

Har för övrigt haft en mkt bra dag med mina pinglor. Love you girls!:)


Igår var det ungefär meningen att jag och några till, skulle ha en liten "vaka" med tv-spel och grejer. Dock hade jag lite mkt att stå i så kunde tyvärr inte. Och då blev det inte av. Ber tusen ggr om ursäkt om det var nån som blev lite stött av det ;O :)


I morrn är fredag, skönt ! Väldigt efterlängtat, som vanligt:P

Har en del att göra i helgen bla. julbak och julklappsshopping med sis :) Sen tänkte jag eventuellt klämma in nån utgång nånstans också . So see ya there maybe ! :D



 _________________________________


 

Och du förresten, du behöver inte bevisa någonting för mig. Jag vet redan hur allt är och är faktiskt nöjd med det.



// helena

Ovido - Quiz & Flashcards