Alla inlägg den 10 december 2007

Av Helena Johansson - 10 december 2007 21:06



Fick precis veta att Henke kommit in på läkarlinjen i Göteborg! Lycka !:D              Jag hörde mamma och han stå och tjoa ( eller mamma hade väl nära till tårarna, men av glädje dock :P )  och frågade vad som stog på. Och då visade det sig att han hade kommit in i Göteborg. Och det var dit han ville mest av alla ställen han sökte till.

Jag menar hur stor är chansen att både komma in i Stockholm och Göteborg?! :O

Så nu blir det Göteborg ist för Stockholm. Vilket även jag tycker är bra. Hade ju kanske tänkt att styra mina steg ditåt snart jag med. Vem vet jag kanske flyttar in med brorsan? :D Haha nä jag ska nog inte plåga honom med det :P

Men att grabben har flyt kan man ju inte säga emot.

Önskar det kunde gå i släkten :P Fast iofs, vem vet det kanske kommer med tiden?^^



 __________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards