Alla inlägg den 27 december 2007

Av Helena Johansson - 27 december 2007 12:05



Ja, jag lyckades äntligen med det igår kväll;D ( lyckades?)

 Jag, Ida-marie, Lina och Martin gick från Linn och skulle ta oss till bilen. Vilket inte gick så bra för mig. Med andra ord, det var lite halt.

Och vips så låg jag där i en snöhög:O Fattade inte riktigt själv vad som hände faktiskt ;P

Medans jag låg där och skrattade så tittade bara Martin och Lina på mig som om jag vore dum, och gick förbi. Jag menar kompisar?! Haha! Sen kom min räddande änngel, Ida-Marie, och drog upp mig därifrån. Tack så hjärtligt! :D


Sen bar det av ner till stan, eller en sväng på max först, men sen blev det Lyset.

Hade en tokbra kväll :) Känns idag om inte annat ^^


Aja ska väl gå ner på stan snart. See ya!


Vad händer på nyår btw? ;O



_________________________________


// helena


Ovido - Quiz & Flashcards