Alla inlägg den 5 december 2007

Av Helena Johansson - 5 december 2007 22:20



Lina och jag har suttit och kollat igenom gamla fotoalbum ikväll. Vi hittade en hel del smått och gott;D

Tänkte jag skulle visa lite kort för er:)



Det finns ett kort där vi, familjen i Allsta, är utomlands och jag står och smörjer in mig med solkräm. Och utan att jag märker det så smyger Mirja upp bakom mig, och plötsligt drar hon ner trosorna på mig så man ser typ hela stjärten. Och pappa fort dit med kameran, kul? :O Ja det tyckte dom iaf ^^

 Men det kortet får ni dock INTE ta del av ;)

Och OBSERVERA! Vi var små ;D





Bild 1: Jag och LIna + vår kanin Nutte, en jul för rätt många år sedan ^^



Bild 2 : Lina och jag, tror det var när vi slutade lekis :P



Bild 3 :  Utomlands , Jag, Lina, Mirja och Henke



Bild 4 : Utomlands, Inger, Henke, Lina , Mirja och jag



Bild 5 : Utomlands, Lina och jag står och pooosar på beachen ;D



Bild 6 : Utomlands, Mirja, Pappa, Henke, jag och Lina :)



Bild 7 : Utomlands, Lina, jag och solnedgången



Bild 8 : Utomlands, ser ut som vi nyss lärt oss att simma, fina miner btw ;)






Och för er som inte märkt det så är Lina och jag tillsammans på nästan varenda kort, eller är det kanske alla korten?:P Vi var som Piff och Puff, bråkade och kanske nitade varandra ibland men hade mest roligt.

Fast när jag tänker efter så är det ju så än idag :D Love you sis :)






_____________________________



// helena



Ovido - Quiz & Flashcards