Alla inlägg den 9 december 2007

Av Helena Johansson - 9 december 2007 11:35


Nu är det riktiga julfeelings här i mitt rum måste jag säga :)

Men man får bara låta bli att titta ut genom fönstre för då försvinner känslorna fortare än kvickt. Tråkväder, inte ens snö på träden!


Jag har fått riktigt fin belysning här inne i form av en julstjärna, rätt ovanlig enligt mig. Sen har jag även fått en snölykta :) Hihi!

Och det är ju på grund av belysningen som jag tycker att det är juligt. ( Förhoppningsvis så hade ni redan fattat det, men man vet aldrig :P )


Snart ska jag följa med mor min upp till norra och kika runt lite på julmarknaden. Hoppas det är julstämmning där även fast det är brist på snö :)


___________________________


// helena



Min tjusiga julbelysning:

Ovido - Quiz & Flashcards