Alla inlägg den 6 december 2007

Av Helena Johansson - 6 december 2007 21:59




 Det är sjukt vad morgontrött jag är nu för tiden! Har varit nära att försova mig nästan varje morgon denna vecka:O Men flyt som jag har så har jag bara somnat om 10-20 min, Puuh! ^^


 Hade naturvetenskap idag, labb. Det blir bara jobbigare och jobbigare. Jag klarar verkligen inte av Gloria längre , sorry men jag gör inte det ;O

Hur bra är det då, när hon inte förstår oss och vi inte förstår henne. Det enda jag förstår av vad hon säger är typ ÅÅH CARAMBA !!! x 100000000.



"Jahoooo!"

Hahah vilka bilder man får i huvet ;D Bara en person, som lyckats ( lyckats?)  få samma humor som mig, fattar. Andra får inte veta för dom skulle ändå inte tycka att det var roligt ;D och då blire ju inte alls nå roligt :O



 Äh vad trams jag skriver :P








____________________________


// helena



Måste bara visa kortet med snyggaste minerna, eller kanske minen? ;O

Ovido - Quiz & Flashcards