Alla inlägg den 7 december 2007

Av Helena Johansson - 7 december 2007 22:57


Såg nyss på Idolfinalen med papi :)

Han sa att han tyckte det var tråkigt att sitta nere och se på tv själv, så han gick upp hit till mig ist.

Men ärligt talat så tror jag nog att han inte riktigt klarade av all spänning och behövde nån att hålla tummarna med ;P


Det var iaf Marie som vann ( som jag för övrigt höll på ) med 51 % av rösterna! :O Hur jämt som helst! Och jag är övertygad om att det var mina två sms i slutminuterna som avgjorde allt. Wuhuuu! ;D


Näe nu är jag verkligen hur trött som helst, måste sova NU!

Funderar även på att ställa väckarn typ 06.30 bara för att få känna hur skönt det är att få somna om igen. Hmm jaa det lutar mot det ^^


Sweet dreams!:)


__________________________________



// helena



Av Helena Johansson - 7 december 2007 16:28


Efterlängatat som tusan! Äntligen får jag sova lääänge imorn :)

Ikväll ska jag bara vara hemma och mysa framför tv:n tänkte jag. Har köpt mig en massa godis, så nu äre frid och fröjd :D


Får se hur det bli imorn, kanske ska på en fest men vet inte än, så får se hur det blir:) Alltid hittar jag väl på nått.


Det gick faktiskt ganska bra idag på dansen, street, som jag nämt förut. Fick till sliden rätt bra med:D Fick dock lite krampkänningar i låren men jag är väl vek;D


 Måste snart ta och leta lite skolor så jag vet vart jag ska ta vägen efter studenten. Som det känns nu så vill jag bort härifrån. Få komma bort från allt gamalt och se lite nytt.

Men jag menar Sundsvall och familjen finns ju kvar här, och när/om jag känner för det så kan jag ju alltid flytta tillbaka:) 

Så för alla er som oroar er över att aldrig få se mig mer,( om det finns några sånna? )  Don´t worry jag kommer nog tillbaka och kikar förbi lite hipp som happ. ( eller hur man säger:P )


Nä järnpiller vad hungrig jag är nu! Undrar vad man får till middag?:P




________________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards