Alla inlägg den 28 september 2009

Av Helena Johansson - 28 september 2009 15:05


Jag har halkbana imorn! :O Kan ni förstå? Guuuud kommer jag ens överleva? Hahah det återstår att se ^^



______________________________


//helena



a <3

Av Helena Johansson - 28 september 2009 10:57



Kom nyss hem från körskolan, hade  dubbel körlektion som började kvart i åtta. Efter helgens dåliga sömn var jag måttligt trött och sliten. Är sjukt skakis i kroppen idag också, vet inte alls vad det är :s Benen skakade hela tiden jag körde, ganska störande, haha! Men nu ligger jag iaf hemma i soffan och ska nog sova en stund så jag kanske blir lite normal igen.


Fick ett sms nyss av Henke som berättade att han kommer hem om cirka en månad, jag är glad!:D



__________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards