Alla inlägg den 25 september 2009

Av Helena Johansson - 25 september 2009 12:38


Körlektionen gick fina fisken idag. Men jag och köra bil kommer nog aldrig kunna bli nån perfect match. Har aldrig varit så mkt för sånt där med motorer som går av sig själv, jag tar hellre cykeln, sparken eller längdskidorna, hehe :]


Nu ligger jag på sängen och blev dödstrött. En tupplur skulle sitta finfint. Har ju inte så mkt för mig idag förutom att vänta på att åka till Bydalen vid åtta ikväll så sova kan jag ju roa mig med ^^



_______________________________


// helena



"..Now we're back to the beginning

It's just a feeling and no one knows yet

But just because they can't feel it too

Doesn't mean that you have to forget.."

Av Helena Johansson - 25 september 2009 07:13


Nu drar jag snart iväg till körskolan, pigg och glad. Det närmar sig!


Lina och jag onsdagskvällen.

 




__________________________________


// helena



 Ta aldrig någon för givet..

Ovido - Quiz & Flashcards