Alla inlägg den 11 september 2009

Av Helena Johansson - 11 september 2009 11:57


Nu har jag varit i Luleå i en vecka och en dag och nu är det dags att åka hem. Sitter och väntar på att bussen ska gå så jag ska få försöka ta mig ner till universitet på nå vis med all min packning, ska bli kul att se hur det går. Egentligen har jag lust att lämna kvar allt så jagslipper bära.

Luleå är iaf en fin stad. Men om det är den typen av stad jag kan tänka mig att flytta till återstår väl att se..


Konstigt att det inte är förrän nu man verkligen förstått att man inte får hänga ihop med dom människorna man vill så länge man vill. Alla har sina egna viljor och vill åt olika håll, jag med..



_______________________________


// helena


 

 

"..And I remember the truth

A warm December with you.."

Ovido - Quiz & Flashcards