Alla inlägg den 5 september 2009

Av Helena Johansson - 5 september 2009 22:30


Det märks verkligen att jag har lite att göra. Inte ofta jag bloggar så mkt under en dag^^


Min lagomt berusade pojkvän kom insnubblande in i lägenheten förut och bar mig en trappa ner till Kalle som hade förfest. Jag hade verkligen inget val där inte, haha! Men som tur var fick jag iaf välja själv om jag ville följa med eller inte när dom drog vidare. Men nja, just ikväll kändes det inte så lockande så pojkarna fick klara sig själva, vilket jag inte har några som helst tvivel på om att dom kan. Haha herre gud...


Nu blir det tv och ett kinderägg sen soooova!



_____________________________



//helena


 "..Pain throws your heart to the ground
Love turns the whole thing around.."


Av Helena Johansson - 5 september 2009 18:42



Jaaa så då ligger man här i sin ensamhet i sängen med datorn på magen och tv:n på...Tråkigt. Ja nu är det faktiskt tråkigt. Men magen gör ont så det är väl bäst jag stannar i sängen. Jag kanske ska fråga doktorn om det finns någon möjlighet att få operera bort den för nu gör den mig väldigt pissed!


Aja ..ligger och kikar runt på olika utbildningar jag kan söka till våren. Men vad? Och den största frågan just nu är kanske vart? Hmm tåls att tänka på.



____________________________


// helena

Av Helena Johansson - 5 september 2009 16:16


Fy satan ( ursäkta mig ) vad man sover dåligt i en 90 säng två stycken. Tro om jag kanske ska offra mig och sova på en madrass på golvet inatt ist..


Idag har jag, Alex och två av hans kompisar varit till stan och kikat på nå nollningstjofsan sen blev det mat på MAX, mm! :] 


Ikväll ska Akex ut, sista nollningsgrejen om jag förståttt rätt, så jag får klara mig själv och vakta lägenheten ist. Men jag klagar inte. Är rätt trött nu känner jag sen har jag massa frukt och godis som jag kan mumsa på framför tv:n eller datorn.


Om jag har otur sen kanske jag blir medtvingad en trappa ner på förfest, dock nyktert för mig så klart. Men vi får se, haha! 



___________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards