Alla inlägg den 15 september 2009

Av Helena Johansson - 15 september 2009 20:27


.. jag har lite att göra?

Kan det kanske vara så att jag alltid tyckt om att posa framför kameran?  Eller så är det så att jag inte alls tycker om att posa..jag har bara alltid haft för mkt dötid, haha!


( De första bilderna: 2009. De svart-vita bilderna: 2005)


   

Av Helena Johansson - 15 september 2009 16:28


NUUUU har jag nyss sökt de program jag vill gå till våren. Även om det fortfarnde är lite tvekan om vad...och framförallt vilken stad, suck!..



Hahahah :]



Av Helena Johansson - 15 september 2009 09:34


Godmorgon! Jag är uppe med tuppen idag med. Vårdcentralen är min anledning. Hoppas på att det ska kännas bättre i andningen snart. Fick recept på massa grjer..


Tro vad man ska göra idag då? Kanske hoppa in i duschen och fixa till så man blir lite mer redhead? ;)

Plugga teori är ett måste iaf. Kanske gå ut och gå i det fina vädret? :)


Hm hur kan man tycka om en låt som samtidigt får en att må mindre bra? Låten är bra och känns som den var riktad åt mig. Men jag vill bara lyssna, inte ta till mig. Absolut inte ta till mig! Aja..






__________________________________

 

 

// helena

Ovido - Quiz & Flashcards