Alla inlägg den 4 september 2009

Av Helena Johansson - 4 september 2009 10:29


Resan gick finnemang igår, förutom min onda bak. Behöve inte ens bära min tunga väska själv sen heller. Hehe det är det man ska ha karlar till! ;D


På kvällen lagade vi mat ( eller inte jag ) sen fick jag en guidad tur i Luleå och sen gick vi hem och såg på tv tills vi skulle sova.

 Vi delar på en 90säng så jag sov som en kratta inatt. Inte för att det var varmt men för att jag höll på att trilla ut stup i kvarten, haha. Fast lite mysigt var det ju också :)


Sitter just nu alldeles själv och ugglar. Tittar på tv, nått ordprogram. Tänkte jag skulle vinna lite pengar men det gick ju bra när man inte ens kommer fram. Bajsprogram!

Alex stack iväg klockan 07.50 imorse och sen dess har jag varit uppe jag med. Är jag inte duktig så säg? 


Tråkigt med regn idag bara, då kan man ju inte gå ut och gåååå. Jag som hade tänkt att gå ut och kika runt lite så jag ska kunna hitta här. Men men det får väl vänta då.



___________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards