Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Helena Johansson - 20 augusti 2008 19:20



Tjo! Idag var det också en bra dag på jobbet ! Alla har liksom börjat prata med mig, inte för att dom inte gjorde det förut men nu pratar dom mer med mig :P Jag menar förut kunde jag nästan ha sytt ihop munnen och ingen märkt nån skillnad, men nu pratar alla med mig :D Och självklart svarar jag och pratar tillbaka också^^ Sen måste dom ju nästan tycka att jag är lite halvwierd. Som tex i måndags så gick jag rakt in i en karl på jobbet och sen när jag skulle gå därifrån stöp jag på mig själv...sen idag stöp jag på marken även fast det inte var den minsta lutningen och sen har jag talsvårigheter ( som att jag läser en sak men tänker på en annan och ska försöka prata samtidigt, då blir det hur fel som helst ), haha! Sen idag precis när en av mina kollegor for förbi i en postbil så fälde jag upp stödet på cykeln lite för fort och var en millimeter ifrån att fara i backen, jag måste se ut som en riktigt usel och virrig nybörjare ^^


Och min lärling lever än, jo tro det eller ej ;D Så jag antar att jag sköter mig bra :P Dock höll han på att dö idag när vi skulle cykla hem för att jag låter han ha en vanlig cykel + att jag packat på honom massa IKEA-kataloger som jag sen glömde hjälpa honom med ( som jag lovat honom tidigare ). Som sagt det är synd om honom som har mig som lärare ;D


Sen när jag kom hem idag så for mamma och jag och mötte upp Eva (Isas mamma) och Isa på Ticket för att kika på resor. Vi hade lite svårt att bestämma oss och hungriga blev vi ju också så det slutade med att vi hamnade på Gonzalez där vi käkade pizza och mamma och jag märkte även att vi hade ganska lika smak på karlar;) Haha! Så vi bestämde oss iaf för att träffas mer på söndag, för det blev ju prat om så mkt annat så vi hann inte med oss. Och antagligen så åker vi 4 oktober och blir borta i två så sjukt härliga veckor ! :D



_______________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards