Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Helena Johansson - 4 augusti 2008 15:00



Så var åter en måndag avklarad, tycker inte om måndag...går inte att komma längre bort från helgen liksom^^

Allt gick över förväntan idag, trodde både jag och reklamen skulle blåsa bort med vi höll oss kvar....eller ja trodde jag. När jag kom ut från en port låg cykeln på backen med all post och reklam utspridd runtomkring. Great! :O Men jag behöll mitt lugna humör och plockade snällt upp allt och cyklade vidare.....nån port längre bort hände det IGEN! Man kunde nästan tro att det var nån som ville jävlas med mig. Den här gången kunde jag dock inte hålla tillbaka utan drog, ganska högt, av några ramsor ( och jag hoppas för guds skull att ingen hörde mig :P ) och slängde irriterat posten tillbaka på cykeln utan att ens kolla om det var i ordning. Kan säga att jag fick lite problem med att hitta igen all post till de olika portarna, men men jag kunde ju inte hjälpa att cykeln ville jävlas!

Sen i stort sett har väl dagen gått bra :P


Funderar på om jag kanske ska ta tag i gitarrspelandet igen...jag slutade pga att jag hade så sjukt mkt i skolan...men nu har jag ju inget att skylla på så jag kanske ska prova? Fast med mitt tålamod så kan vi ju alla gissa hur det går ;D



________________________________


// helena



I'm not in love this time, this night...

Ovido - Quiz & Flashcards