Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Helena Johansson - 2 augusti 2008 22:03


Ja egentligen skulle det blivit utgång ikväll, men det blir ju aldrig som man tänkt sig. Ida-Marie och Lina drog till yran...men själv kände jag inte alls för det och då är det väl lika bra att stanna hemma ist^^ 


Köpte en trisslott förut och jag vann 25 kronor! Wuhuu! ...? Tur i kärlek otur i spel och tvärtom...vetefasen i vilken av kategorierna jag är i då?


Var även och köpte mig godis förut så nu står det en stor godisskål framför mig...men det konstiga är att jag bara sitter och stirrar på skålen, har kanske ätit tre stycken. Så vad är det för fel?


Till veckan ska utlandsresan planeras med Isabelle iaf, kommer bli hur kul som helst! :)



____________________________


//helena


You can never have yesterday...

Ovido - Quiz & Flashcards