Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Helena Johansson - 7 augusti 2008 22:37


Imorrn är det jobb på bröllop som står på schemat. Kommer nog bli helnice det! Men trött som en gnu lär man väl vara när man kommer hem ^^ 


 Vet egentligen inte varför jag skriver blogg nu, har ju inget spec att skriva ändå egentligen... meeeen i brist på annat kanske :P



Nu måste jag nog sova om jag ska orka med morgondagen. Natti natt! (:

_______________________________


// helena

Av Helena Johansson - 7 augusti 2008 15:20


Ju mer jag tänker på det desto mer känns det som den självklaraste saken i världen att göra - flytta till Gbg eller varför inte nån helt annan stad?

Har blivit sjukt less på att känna såhär nu för tiden. Om det hade varit förut hade jag nog inte vetat vart jag skulle ha tagit vägen, kanske brytit ihop? Men nu vet jag att det inte blir nån förrändring, vad jag än gör. Tråkigt men så är det. Jag orkar helt enkelt inte bry mig längre. Jag har blivit sårad men försökt ändå, nu får det vara som det är. Och det är inte mkt jag vet men det jag vet är att människor förrändras...


Fick förresten just precis nu veta att min gogumma har tagit körkort i dag! GRATTIS!!! :D <3



Kan absolut inte sluta lyssna på hennes musik!

- http://www.youtube.com/watch?v=dIR0avJ8vnE&feature=user


 _______________________________


// helena


Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är...

Ovido - Quiz & Flashcards