Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Helena Johansson - 10 augusti 2008 11:43



Blev utgång igår, var först lite lur på om jag skulle stanna hemma ist och bara ta det lugnt. Tänkte bakfull på en buss i fyra timmar är ingen höjdare. Men jag ångrade mig och tur var väl det för jag hade hur trevligt som helst!

Började att jag, I-M och Lina var hos Lina sen efter ett tag drog vi oss ner mot Håkansson och senare stan där vi i stort sett hela kvällen satt på Bk. Kvällen avslutades på Harbit med I-M, Lina, André, Henri och Örjan. Jag fick dock kila iväg till bussen efter en kvart men men.


Ikväll åker Isabelle och jag till Stockholm och kommer hem på onsdagkväll. :) Så nu har jag lite att planera, får ju inte packa för mkt och inte för lite....hmm problem ^^



__________________________________


// helena



Du och jag är nog inget vidare bra
men jag kan inte säga nej
Jag kanske rent av behöver dig

Ovido - Quiz & Flashcards