Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Helena Johansson - 19 augusti 2008 22:05



Jag förstår inte! När jag väl har kommit en bit på vägen och börjat förstå mig på jobbet, ja vad händer då? ....Jo jag får en lärling runt halsen som jag ska lära upp. Why God why?:P Fast egentligen tycker jag mest synd om honom som måste följa efter mig i två veckor, jag som har fullt sjå med att hålla reda på mig själv^^ Kan ju hoppas på att jag hinner lära honom lite den här tiden iaf , haha!


Annars har det varit en ovanligt bra jobbdag, kändes absolut inte som att jag var på jobbet i 8 timmar :)


Och ikväll har jag och mina sköna hönor varit och kikat på Essvik när dom mötte Alnö, dom vann och går nu upp som etta eller delad etta i serien, gosch vilken koll jag har ;)


Nä nu är det sängen. Godnatt!


_________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards