Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Helena Johansson - 3 augusti 2008 19:48


Idag har det inte hänt så mkt förutom att jag följde med Lina till Birsta en sväng. Eller iofs så pratade lite med Henke idag och berättade att det tyvärr inte blir nån Göteborgsresa nästa vecka...det får vänta. Han frågade vad jag skulle göra till hösten och om jag inte skulle flytta efter honom ner dit. Och då tänkte jag, ja why not? Har ju inget att förlora på det... så nu kollar jag för fullt efter nånting jag vill plugga, fast å andra sidan kan jag ju flytta ner och jobba och sen börja plugga när jag kommit på till vad. Är trött på att bara stå och trampa på samma ställe här hela tiden, då kan jag lika gärna ta resväskorna och prova trampa nån annanstans och kanske komma nån vart? :)



Okej...så vad är nu detta? Varför känner jag såhär? Jag hade ju försjutton lovat mig själv att inte göra det. Great. Och jag längtar till och med efter att få jobba imorrn...wierd. Det är så mycket som hänt senaste tiden, helt oförväntade grejer. Men jag ångrar ändå ingenting. Live everyday like it was your last, you know!


_________________________


// helena



Would someone be and not pretend... ?

Ovido - Quiz & Flashcards