Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Helena Johansson - 21 juni 2008 18:52



Tjoho!

Gårdagen spenderades hos Isabelle med familj. Hade riktigt trevligt, vi åt mat och lekte de berömda, traditionella midsommarlekarna;D...dock har jag inte bollsinnet i behåll så jag kom (förvånansvärt, enligt mig själv) sist! ;O Och kasta lasso måste jag verkligen träna på! Haha! Sen blev det att titta på fotboll, spännande!


Idag sov vi faktiskt ända ( enda? ) till halv tolv, rekord om man är en Helena och Isabelle! Sen har vi bara "chillat" heela dagen och det lär väl fortsätta så. Lär bli övernattning här igen :)


Men jag har iaf haft ett mkt trevligt midsommarfirande och det var absolut ingen "miss"  (som en viss person uttryckte det) jag gjorde som dissade en annan tillställning. Och nu menar jag inte att jag tror att det skulle blivit tråkigt där utan att jag bara är grymt nöjd med mitt andra val ^^


Later!


____________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards