Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Helena Johansson - 8 juni 2008 13:28



Det var inte min dag igår...

 Började med att Henke och jag tog bussen ut till Birsta för att kolla på högtalare till min dator och innan vi ens kommit fram till Media Markt så hade jag sjukt mkt skavsår. ( haha som alltid annars typ ) Men som tur var så ringde pappa och ville att vi skulle följa med och titta på nylägenheten så han kom och hämtade oss där. Och medans vi väntade på att han skulle komma och hämta oss blev jag bara tröttare och tröttare, bihålorna gjorde ont så det sprängde i huvudet, usch.


Men lägenheten var iaf superfin och vi hittade högtalare:) När jag kom hem la jag mig i soffan direkt och blev kvar där hela kvällen. Hade så himla ont så jag ringde till sjukhuset och frågade om dom hade nåntid, men självklart fanns ingen. Vid 23-tiden stod jag inte ut längre så ringde hem till pappa och frågade vad jag skulle göra och som tur var så kände Inger nån som jobbade på sjukhuset så hon fixade en tid till mig imorse kl.9.30

Så nu har jag varit på sjukhuset och äntligen fått pencilin så nu bara MÅSTE jag bli frisk till studenten! Orkar verkligen inte vara sjuk mer nu. Så nu ska jag inte röra en fena innan jag blivit frisk!


________________________


Take me to something real. 


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards