Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Helena Johansson - 4 juni 2008 19:50



Jo believe it or not men jag har för sjutton blivit ännu mer förkyld nu. Vaknade inatt av att jag var helt igentäppt i näsan, hostade, ögonen och halsen gjorde ont. Greeeeaaat. Jag lovar jag kommer säkert inte ens kunna fira min egen student nästa vecka. Och då är mitt liv verkligen botten. Fy vilken mardröm. Jag har redan missat nog mkt festligheter i veckan. Och missar väl antagligen en till ikväll och sen en till imorrn. Mh!


Nä nu har jag klagat av mig lite så nu kan jag bege mig mot soffan igen. Ha en fortsatt trevlig kväll :)


______________________________


// helena

Av Helena Johansson - 4 juni 2008 00:02

...typ? 


Tjoho!

 Kom hem för ett tag sen. Ikväll har jag varit med mina sötproppar och kollat på fotboll i Essvik, sen blev det lite ändrade planer så vi for och satt oss på MAX i någon timme och bara umgicks och surrade, vilket jag inte alls klagar på:) Martin kom och hälsade på en stund med^^


Vet inte om jag har så mkt mer jag vill dela med mig av nu, ni som känner mig vet hur mitt liv rullar och ni som inte vet får fråga, sen är det ju inte säkert att jag behagar säga nått men då får ni ta den smällen ;)



__________________________


// helena


Nä inte vet jag, det får gärna vända.

Ovido - Quiz & Flashcards