Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Helena Johansson - 16 juni 2008 21:08



Ja här sitter iaf en som kommer ha träningsvärk i benen imorrn! Haha! Otränad som man är...

Dagen har iaf gått bra, jag lever:P

Började med att jag gick till posten vid 07.40 med Henke, som snällt erbjöd sig att följa med så jag kom rätt. Sen var det bara att sätta igång med sorteringen och diverse, mkt trevligt folk där också må jag säga :)

Sen vid 11 cyklade jag och min "lärare" Gustav iväg för att dela ut all post och tack och lov säger jag bara att jag fick en el-cykel ;D Dock var det lite vingligt i början och jag vinglade fram och tillbaka ett tag innan jag fick in rätt balans, blev lite utskrattad ^^

Kom tillbaka till posten vid 15.30 helt slut kan jag lova! Men i stort sätt så gick allt bra, förrutom att jag höll på att vingla in i en annan cyklist i början men som tur var så log han bara snällt åt mig. Tyckte nog att jag såg lite bortkommen ut, haha!

Sen fixade vi eftersändningarna och sen fick jag gå hem. Väl hemma duschade jag först och sedan medan mamma lagade maten la jag mig och sov, sov även efter maten. Det är ett hårt jobb det här. Meeeen då måste jag ju tänka positivt, det sägs att man får snygg rumpa av att springa upp och ner i trappor! ;D


Nä nu väntar tv:n igen innan det är dags att sova :) 


Puss

___________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards