Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Helena Johansson - 2 juni 2008 15:32


 Ja som jag tjatat om så hade jag ju omprov i matte b idag, men tjena! När jag väl kom dit och stod utanför salen och väntade så kom det ju ingen. Nähä? Så jag gick till lärarrummet och frågade och då visade det sig att läraren var sjuk. GREAT! Jag som hade suttit och pluggat till typ elva- tolv igårkväll. Så jag kollade mailen och då ville hon att jag skulle komma till skolan imorn ist. Och jag hoppas för guds skull att jag fortfarande har chans på g nu, annars äre ju sjukt!


Efter min korta visit på skolan gick jag ner på stan och mötte Isabelle som jag nu spenderat dagen med. Alltid lika roligt att träffa henne, my sunshine! Dock händer det alldeles för sällan att vi träffas, men det ska vi ändra på nu. Vi har även börjat att planera lite grejer nu ;)


Nä nu väntar balkongen och solen! :D



_______________________________


// helena


Nehee inget verkar ju förändras ändå,( som om jag hade trott det?) Tro om man ska fly Sundsvall?



Världens finaste och bästa Isabelle:

Ovido - Quiz & Flashcards