Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Helena Johansson - 13 juni 2008 13:06


Fy fan vad jag är bra! :D


Japp så var det över...med blandade känslor. Visst det känns jätteskönt att få slippa skolans stress med läxor och diverse men nu ska man ju verkligen ut i livet på riktigt. Jag tror jag inte fattat förrän nu hur trygg jag kände mig i skolan, allt man gjorde fick man serverat som på silverfat, behövde inte planera så mkt själv utan det gick mest av sig själv. Och alla vänner man träffar dagligen på skolan kommer man ju inte alls träffa lika ofta längre, en del inte alls. Så som sagt detta är mkt blandade känslor. Jag trodde ju även att jag skulle börja gråta när jag hade gått ut på trappan, men det hann jag liksom inte med , haah! ;D


Men gårdagen var iaf en av dom bästa i mitt liv, hade så sjukt roligt! Hade ju folk som jag tycker om, runt omkring mig hela dagen, underbart! Och spänningen, stämmningen och sammanhållningen i klassen innan vi skulle få kliva ut på trappan var helt fantastisk! Synd att det kom fram sista dagen bara ;)

Efter det blev det god mat med släkt och vänner hemma tills det var dags att bege sig mot festlighetligheterna med klassen. Och tro det eller ej men det var faktiskt jätteroligt även fast jag inte fick dricka nått ( pga pencilinet ). Haha ! :D Bilder från dagen kommer nog senare!


Tack till alla som gjorde min dag så otroligt bra och minnesvärd!


Kramen jag fick senare på kvällen av en person som, verkligen gjort avtryck i mitt liv de två senaste åren, värmde speciellt mkt. I guess I don´t see you around so much more now?


______________________________


//helena


I can’t waste time so give it a moment
I realize nothings broken
No need to worry about everything I’ve done
Live every second like it was my last one
Don’t look back got a new direction

Ovido - Quiz & Flashcards