Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Helena Johansson - 9 juni 2008 22:54



Hm det är konstigt hur man drömmer ibland om det beror på att jag är sjuk eller för att jag bara är allmänt "snurrig" för tillfället kan man ju fundera över.


__________________________


...Run your car off the side of the road,
get stuck in a ditch way out in the middle of nowhere...
Get yourself in a bind, lose your shirt off your back,
need a floor, need a couch, need a bus fare...
This is where the rubber meets the road,
this is where the cream is gonna rise...
This is what you really didn’t know,
this is where the truth don’t lie


You find out who your friends are,
somebody’s gonna drop everything,
run out and crank up their car,
hit the gas, get there fast, never stop to think
"What’s in it for me", or "its way to far"
They just show on up with their big old heart
You find out who your friends are...

___________________________


// helena

Av Helena Johansson - 9 juni 2008 14:56


Snart tar jag studenten, närmare bestämt 3 dagar! ...och jag äter pencilin, mh! Detta betyder en nykter student för min del, men men det får gå. Det ska banne mig bli så grymt roligt ändå!:D ...och jag skiter i om det blir en alkoholfri student bara jag kan få bort denna sprängande huvudvärk, halsont mm. Så grymt less på det nu.


Och eftersom att jag för det mesta ligger och ser film så har jag inte så mkt att säga heller ^^ But I´m on my way back!



________________________________


// helena



Jordin Sparks ft Chris Brown - No Air

Ovido - Quiz & Flashcards