Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Helena Johansson - 14 juni 2008 23:10


Tjo! kom nyss hem från pappa i Allsta där jag varit och blivit firad med Lina. Resten av släkten och vänner som inte hann fira oss i torsdags kom idag ist, mkt trevligt:) Och fina presenter fick jag.


Känns konstigt att det kanske var sista gången alla vi var samlade tillsammans i vårat hus eftersom att vi snart flyttar... Usch jag gruvar mig, fast jag bor inte där så ofta nu, men ändå, har ju alltid bott där liksom :/ Aja den dagen den sorgen, jag kommer säkert stortjuta mesig som jag är :P


Men men det var iaf jäkligt onödigt att Sverige skulle förlora med så lite marginal förut ikväll, blööööh! Fast det är väl bara att ta nya tag nu då, om man ska vara positiv ^^


__________________________


// helena



Så sjukt skön låt!


Slightly Stoopid - Wiseman:

Ovido - Quiz & Flashcards