Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Helena Johansson - 29 februari 2008 18:08



Ändrade planer för kvällen. Blir Lyset med mina babes ikväll, ist för att sitta hemma och dega. Kände att jag var tvungen att göra något :P Och till Essvik var man ju inte välkommen ändåså! ^^


Kommer bli en nice night! Se ya there! ;D


___________________________


// helena

Av Helena Johansson - 29 februari 2008 14:48


Kom nyss hem från stan där jag varit med kvinnorna i mitt liv ;) Vi åt på Subway och shoppade lite, very nice :)

Nu har jag hittat både en klänning och skor till balen. Bara underkläderna som fattas nu^^ Och också förståss att lära mig att gå i skorna som har rätt höga klackar, men det fixar jag nog gallant! :P


I helgen vete tusan vad som händer, tar väl dagarna som dom kommer. Tror inte det blir nån utgång...men iofs så vet man aldrig.

Så skönt med lov nu också, välbehövligt!

Ska åka till bror i Gbg några dagar sen fyller jag ju år om en vecka också :D Resten av dagarna får jag se vad som händer och sker:)


För övrigt så fick jag ett litet "moment" med en jättesöt kille i rulltrappan idag ;) Haha! ^^




Sen blir jag verkligen så besviken när jag tror att jag känner en person/personer men som senare visar att så var icke fallet. Och som ena dagen är otroligt trevlig och underbar, till att nästa dag vara sur eller ignorera en utan anledning :/

Och OM det ändå skulle vara så att det finns en anledning till detta så skulle jag väldigt gärna vilja veta det. För jag förstår verkligen ingenting!



Ha en trevlig helg!

_____________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards