Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Helena Johansson - 5 februari 2008 16:29


Hm hade lite brist på rubriktext där...^^


Idag var det en rätt händelselös dag på skolan med ändå bra, med tanke på sällskapet :)

 Vi var till bildens hus på svenskan, vilket really not var nån större hit.

Fick till och med höra av Ida-Marie att jag såg extremt uttråkad ut. Och då blir man ju om inte möjligt ännu mer uttråkad, haha! ;P

Sen gick vi och fikade och pratade lite girltalk ( mkt allvarliga saker ;] ) blev dock på bättre humör då!:)


Men jag sitter och gruvar mig nu för labben vi ska ha på naturen snart...vi ska troligen disikera en gris!!! :O Sen ta blodprov på varandra och diverse äckligheter!

Men jag kommer nog inte ens gå in i salen. Risken är nämligen rätt stor att jag svimmar. Och om jag känner mig rätt så hinner jag nog göra det redan innan jag kommit in i salen. Så hm ja jag håller mig nog undan, för så roligt ska vi inte ha det :P


Snart kommer mamma och Tom hem med kinamat! Lyckan är total!

Sen är det ju fettisdagen idag så jag har köpt semlor åt oss :D Haha vilket liv jag har? ^^




______________________________


// helena



Ovido - Quiz & Flashcards