Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Helena Johansson - 17 februari 2008 19:28


Kom just på att jag måste visa en urtjusig film när Lina och jag var ute och gick en promenad för nån månad sen ;)




Av Helena Johansson - 17 februari 2008 19:04



Helgen blev rätt lugn. Fredagen var vi ju lediga så dagen spenderade jag med mina sötnosar i Birsta och kvällen spenderades hemma i soffan med Lina och Let´s dance :)


Lördagen var jag hemma och slappade och sedan på kvällen for jag till Isabelle, som det som vanligt var 1000 år sen jag träffade :/ Men trevligt var det iaf :)


Idag har jag pluggat ( eller ja,  somnade rätt snabbt med huvudet i boken :P ) Sen åkte Lina och jag till hennes mormor Nylund i Matfors och nu sitter jag här. Ska väl snart se på Andra Avenyn som för övrigt är ett måste på söndagar :D


__________________________


Looking for something I've never seen



// helena

Ovido - Quiz & Flashcards