Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Helena Johansson - 3 februari 2008 10:56


Det är ju hur fint väder som helst idag, lovely!

Ska snart ner på stan en sväng med Isabelle, som jag inte träffat på evigheter!:O

 Sen hem och rasta lillhunden och senare antagligen plugg och diverse vad man brukar göra på en söndag:P



 Hittade  en låt på Youtube.com som jag bara måste dela med mig av. Passar för övrigt rätt bra in på mig för tillfället, på nått vis...



...Take time to realize,
 I'm on your side.
Didn't I, didn't I tell you?
Take time to realize this all can pass you by.
Didn't I tell you?
But I can't spell it out for you.
No, it's never gonna be that simple
.
No, I can't spell it out for you



 

_______________________


 // helena



Colbie Caillat - Realize
Av Helena Johansson - 3 februari 2008 00:43



Kom hem från bion för ett tag sen. Vi såg Arn, helt klart godkänd!:)


När vi satt inne i salongen och väntade på att filmen skulle börja kom det ett medelålders par och satte sig framför oss. Mannen var rätt lång och självklart skulle han sätta sig framför mig!

Jag höll just på att muttra över det, när han vände sig om och frågade mig artigt om jag såg nått.

Men precis när jag svarat att det var "ok" kom jag att tänka på en sak. Alltså vad ska man svara egentligen, om han nu skulle sitta ivägen? ( Vilket han nästan inte gjorde nu )

Men i det här fallet så var det karlns "Stig-Helmer" som skymde sikten.

Men ska jag då säga: Närå det går bra om du bara kan vara vänlig att kamma ner din frisyr lite?

Hur fult skulle inte det låta? 


Så eftersom jag så finkänsligt svarade att det var "ok" fick jag snällt sträcka lite mer på nacken än vanligt, och se glad ut:P



 Förutom den lilla detaljen, hade jag supertrevligt ikväll! :)


Nu väntar sängen och drömmarnas land^^ Godnatt!


______________________________________


// helena


Ovido - Quiz & Flashcards