Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Helena Johansson - 24 februari 2008 15:44



Denna helg har faktiskt varit riktigt bra :) Började med fredagsmys hemma på fredag.

 På lördag åkte jag med familjen på Timrå-matchen. Riktigt nice! Haha men pappa och farbror Fredde blev nästan lite vilda där i slutet ;)

Sen blev det restaurang :)


Och efter det var det utgång och förfest hos Johanna, nice!

Sen blev det som planerat Våningen ( med mkt moments ) och mkt dans, fram till ett då vi drog vidare till Coppers. Var om inte ännu trevligare där. Om man bortser från att jag slog ut en hel cider över mig, clever! ^^

Sen blev det Max.

Var även klyftig nog att dra med mig Lina på en jättevurpa. Så idag har jag ont överallt i kroppen typ ;D

Det blev Lina, jag och karlarna som var på Max, som vanligt :P

 Mina "loveproblems" blev tydligen rätt intressanta där också men det var ju bra sweet att dom brydde sig så mkt, ehum!^^

Stannade på Max tills dom stängde sen tog vi en taxi med två karlar upp till Haga. Var hemma runt 6.


Sen idag har jag mått som ett asshooole, men det är väl det som hör till I guess ;) Tur jag hade Lina här iaf, annars hade jag nog inte överlevt detta, haha!


Förresten! Är det bara jag som inte visste att det är olagligt att inte tycka om Ulf Lundell? :S



_________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards