Alla inlägg den 2 februari 2008

Bio

Av Helena Johansson - 2 februari 2008 17:14


Blir bio ikväll med Ida-Marie och Linda. Ska bli mys :)

Även fast jag känner mig en aning trött och sliten efter igår, men jag får försöka att rycka upp mig. Jag har aldrig somnat på en bio och har inte planerat att göra det heller. Iofs " Första kyssen " var det nära. För fy bubblan vilken dålig film! Haha lite komiskt ;)



_______________________________


// helena

Av Helena Johansson - 2 februari 2008 12:09


Vaknade för ett tag sen...Kvällen igår var väl helt ok. Det gick i vågor om man säger så^^

Lina ställde upp som chaffis, vilket var väldigt behändigt och snällt :)


Kvällen började iaf i Haga med fredagstacos, som Linn uttryckte det, till Rix FM- killen ;)

Sen for vi och hämtade Lukas och åkte till Viktor. Senare blev det rally genom stan ;) och hem till Henke med lite annat folk, nice!

Till sist åkte vi ner på Lyset. Träffade en del människor där, fast Martin var iaf sötast med sina kärleksbekymmer, men det fixar sig:) 

Blev även lite dramatik där ett tag, meen situationen klarade upp sig efter många om och men, puh! :P

 Efter lite dans och tjat åkte vi till Max och åt. Sen skjutsade vi hem dom vinglande damerna;D

Sen fortsatt taxin mot Hov där vi släppte av Martin R. och en annan yrboll. Och sen vidare mot Kovland med en djupfryst pirog och en livrädd Martin N. som led av tinnitus, i baksätet  Mhmmm ! :P

Var väl hemma runt 4, trött och nöjd efter kvällen/natten.


Idag är det att vara hundvakt som gäller och kanske eventuellt bio ikväll:)




_________________________________



Är de det dom kallar för ödet, eller bara jag som har otur att vara på samma ställe? ...



// helena



Ovido - Quiz & Flashcards