Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Helena Johansson - 6 februari 2008 14:04



Tjoho! Kom hem för ett tag sen. Fick skjuts upp av Lina i den nyklädda finbilen. Det är riktigt bra med privatchaffis!:D


Imorse åkte jag till skolan för att ha engeska och sen hade vi ingen lektion innan lunch så jag drog hem till Lina i Haga. Det är ju otroligt praktiskt nu när hon får bo där, lätt att ta sig dit, men framför allt en så fin lägenhet!

Fast familjen Olsson kommer ju hem på lördag så då är dom lyckliga dagarna förbi :P

Haha tro om Lina och jag kanske ska ta och lägga ett bud på lägenheten? Och kanske vi får med lillgrisen Celinn Olsson med , som Lina varit hundvakt till. Sjukt sweet! Och hon börjar ju tycka om mig nu ;D


Nu har halva veckan gått och det är snart helg igen. Tro vad som händer då? Tror det är första helgen på länge jag inte har nått planerat, skönt! :)



Nä nu ska jag mysa ner mig i sängen och se nån film! Tjing!



____________________________________


Ja men fuck you and your feelings! ( Fast egentligen borde jag inte skriva så, för egentligen borde jag absolut inte bry mig längre... )




// helena

Ovido - Quiz & Flashcards