Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Helena Johansson - 1 februari 2008 11:28


Man blir rätt virrig av denna slappa skolvecka ;)


Innan jag skriver nått annat så måste jag bara skriva : GRATTIS LINA TILL KÖRKORTET!!:D Var dock igår hon tog det men hade inte tid att skriva då^^

Hade en heltrevlig kväll igår. Först kom Lina och hämtade mig, sen for vi hem till Allsta för att överraska med att Lina tagit körkort. Sen visade det sig att pappa köpt en bil till Lina och mig ( som jag nog så småning om också får köra:p) Jättemkt tack för den :) Urtjusig ;)


Sen åkte vi och hämtade upp Linn och Ida-Marie för att senare styra mot Max där vi firade med lite käk.

 Sen åkte vi till Bergeforsen för att berätta den glada nyheten och för att få åka lite extra mkt bil.

Och till sist åkte vi och hämtade Martin för att ta en sväng. Träffade även Ida-Marie och Linn på Ica Maxi där de var och skulle köpa piprensare till Ida-Maries frilla :P

Sen åkte Lina och Martin även och hämtade Emil, men jag var så trött av allt bilåkande så jag åkte hem och tvärslocknade på soffan, för att senare vakna av att Lina ville att jag skulle öppna dörren :P


Lite senare idag ska Ida-Marie, Linn , Lina och jag vara hos Lina och laga mat och mysa till det. Senare på kvällen blir det utgång. Vi ska på Lyset! Kom dit vettja ! :D



Take care ! :)



_______________________________



// helena


Bilden är rätt old med wtf ;D

Ovido - Quiz & Flashcards