Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

Tjocksockar = en fara för livet, typ?

Av Helena Johansson - 28 januari 2008 21:51



Har inte skrivit nu på ett tag på grund av att jag varit sjuk och för att jag inte haft spec mkt jag velat dela med mig av. men ska försöka ändra på det nu:)


Efter skolan idag åkte jag, Lina och Ida-Marie hem till Lina. Vi åt lite och surrade en hel del, sen gick vi iväg till bussen som skulle ta oss till Nordic.


När vi stod där på busshållsplatsen fick jag plötsligt för mig att jag skulle ta på mig mina tjocksockar jag hade i väskan. Vilket jag nog egentligen skulle ha låtit bli med för allas säkerhet ;)

Jag tog iaf av mig ena skon och skulle precis ta på mig sockan, när jag började vingla. ( Egentligen vet jag inte varför jag ramlade, men det blev till slut enda utvägen^^ )

Först tänkte jag hålla i mig i en stolpe, men av nån konstig anledning så fick jag för mig att det var hundpiss på den ( jag menar hur ofta kissar en hund i höjd med mina axlar på en stolpe?? ) så jag fortsatt att vingla och tänkte ta tag i staketet, men det var för långt bort. Sen började jag vifta efter Lina men hon, det aset, flyttade ju på sig! :O ^^

Så då ist för att fått hjälp av henne så ramlade jag på henne ändå så hon ramlade och sen låg vi där i en hög på busshållsplatsen och skrattade ;D Typiskt mig att göra en sån grej ! Haha!  

... kanske 10 sekunder senare kom bussen. Puh! Tur att vi hann ta oss upp:P


Och för alla som säkert undrar så , nej jag tog aldrig på mig nå tjocksockar, dom  fick snällt ligga kvar i väskan resten av kvällen, för säkerhetsskull liksom. Haha! ;D


A det var dagens händelse iaf ^^




Godnatt!



_____________________________________



I'm standing on the bridge
I'm waiting in the dark
I thought that you'd be here by now
There's nothing but the rain
No footsteps on the ground
I'm listening, but there's no sound...

.




// helena

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Johansson - 19 februari 2010 14:32

Ja nu byter jag blogg. Känns som det är på tiden. Nu mer hittar ni mig på : http://helenaviktoriajohansson.blogg.se ______________________________ //helena ...

Av Helena Johansson - 18 februari 2010 12:15


Det här med att sitta och vänta är inte min grej, tur jag har Ida-Marie som väntar med mig. :] Have a nice daaay! Bilden har inget med blogginlägget att göra. Det är alltså INTE jag och Ida-Marie, utan Lina och jag! (nöjd så eller Ida...

Av Helena Johansson - 16 februari 2010 21:46


  Sjukt vad bodypumpen var jobbig idag! Här ligger en som kommer ha sjuk träningsvärk imorn iaf, haha. Tur jag inte ska göra så mkt mer krävande än att ta en fika på stan då :]   Har Linas lägenhet för mig själv såhär på kvällskvisten. Vet inte...

Av Helena Johansson - 16 februari 2010 15:34

Just nu har jag bara en sak i hjärnan. Min framtid. Vad jag ska söka den 15 mars. Vart jag ska söka. Dock känns en stad otroligt lockande, Göteborg. Jag var inne på att flytta dit förut, innan jag träffade han med stort H. Jag skulle ha tä...

Av Helena Johansson - 14 februari 2010 21:14

Det är konstigt det här..borde jag inte vara helt förstörd? Borde jag inte känna världens ångest? Borde jag inte ligga och gråta mig till söms varje kväll? Jo man kan ju tycka det.. Men det enda jag känner är ett stort lugn, lättnad och en otrolig...

Ovido - Quiz & Flashcards