Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Helena Johansson - 7 januari 2008 22:17


...Ungefär så kan man sammanfatta min måndag. Seg fast rätt bra ändå:) Somnade inte förrän 2 inatt och klev upp 7 så kan kanske ha nått med det att göra att jag var så fasligt trött.


Hade dans idag. Gick faktiskt ganska bra, med betoning på ganska.^^

Och på fredag ska vi filma, våÅÅååÅÅåågen ;O


Var till farmor förut med systeryster. Vi spelade lite kort och pratade och skrattade. Alltid lika roligt att träffa henne. Hon är mer som en bästa vän än som en farmor :) <3


Aja nu är jag så täppt i näsan så jag knappt kan andas längre, får inte så mkt syre till hjärnan då heller. Och bara därför kommer jag inte på nått mer att skriva nu heller ;) ...mer än att det blir nog snarkmaraton inatt, lovely ^^


 Goodnight!


 .


You´re starting to fade away, my friend. Trist men så damn true!




______________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards